Baseinas

Respublikinėje Vilniaus universitetinėje ligoninėje veikia modernus baseinas, kuriame kvalifikuotų kineziterapeutų prižiūrimi lankytojai gali atsikratyti nugaros skausmų, padailinti kūno linijas ar tiesiog pagerinti fizinį pajėgumą. Naujajame baseine taip pat galima išbandyti povandeninių srovių masažą, kaskadą, plaukti prieš vandens srovę su pasipriešinimu.

Užsiėmimų vandenyje teikiamą naudą sveikatai gali pajusti ne tik ligoninės Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriaus pacientai, tačiau ir čia nesigydantys žmonės. Neturintiems gydytojo siuntimo paslaugos yra mokamos. Baseinas skirtas tik suaugusiesiems.

Vieno apsilankymo kaina:

Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacija, kai skiriamos procedūros (iki 3 procedūrų) – 18, 27 Eur.

Kineziterapija vandenyje: grupinis užsiėmimas (suaugusiųjų), 2 užsiėmimai po 30 min. – 6, 48 Eur.

Baseino darbo laikas

Pirmadieniais – penktadieniais nuo 7 iki 19 val.

siėmimų grafikas

Pirmadieniais – penktadieniais

08.00-08.30 – Kineziterapija: sveika nugara
09.00-09.45 – Kineziterapija: viršutinė kūno dalis
10.00-10.45 –  Kineziterapija: apatinė kūno dalis
11.00-11.45 – Kineziterapija: sveika nugara
12.00-12.45 – Kineziterapija
13.00-14.00 – PERTRAUKA
14.00-14.45 – Kineziterapija nėščiosioms
16.00-16.45 – Aqua aerobika
17.00-17.45 – Kineziterapija: sveika nugara
17.45-18.30 – I-III-V Kineziterpija: sveika nugara;
                          II-IV Kineziterapija: nėščiosioms

Informacija ir registracija tel. (8 5) 265 81 90

baseinas 002

UŽSIĖMIMŲ APRAŠYMAI

SVEIKATINGUMO GRUPĖ. Jaučiatės pavargę, neužtenka jėgų visai dienai? Plaukiojimas ir treniruotės vandenyje gerina plaučių ventiliaciją, aktyvina kraujotaką ir medžiagų apykaitą, stiprėja raumenys, didėja stuburo ir sąnarių paslankumas, gražėja laikysena. Apsilankymo metu galėsite naudotis kaskada, povandeninio masažo srovėmis, ramiai paplaukioti baseine, atsipalaiduoti šiltoje pirtyje ar masažo procedūrose. Tai Jums padės įgauti naujų jėgų, geros nuotaikos ir energijos žvaliam rytui ar nusiteikti ramiam vakarui po kasdienių darbų.

SVEIKA NUGARA. Skauda nugarą, jaučiate nuolatinę įtampą pečių srityje? Dirbate ilgai sėdimą ar stovimą darbą? Vandenyje galėsite laisviau atlikti judesius, kurie dėl skausmo neįmanomi sausumoje, pagerindami stuburo ir sąnarių paslankumą, sustiprindami raumenis. Užsiėmimo metu prižiūrimi kvalifikuotų kineziterapeutų pratimus galėsite atlikti lengvai ir saugiai. Pratimai atliekami su plaukimo plūdurais, lentomis, svareliais ir Airex kilimėliais, kurie leidžia pajusti nesvarumo pojūtį vandenyje ir padeda atsipalaiduoti. Judant vandens sukeliamas pasipriešinimas lavina pusiausvyrą, gerėja stuburo stabilumas, normalizuojasi raumenų tonusas, neapkraunami sąnariai. Sistemingas pratimų atlikimas ne tik sumažins nugaros skausmą, bet ir sutvirtins kūną.

KINEZITERAPIJA: VIRŠUTINĖ KŪNO DALIS. Įvairūs uždegiminiai procesai ar patirtos traumos dažnai tampa viršutinės kūno dalies negalavimų priežastimis, dėl jų kyla judesio sutrikimų. Raumenys ir minkštieji audiniai praranda elastingumą, mažėja raumenų jėga bei ištvermė, pasireiškia sąnarių sustingimas.

Viršutinei kūno daliai skirta kineziterapija vandenyje ne tik gydo, bet ir treniruoja visą kūną, gerina medžiagų apykaitą, kraujotaką, taip pat atpalaiduoja sąnarius ir raumenis, didina raumenų jėgą ir ištvermę, mažina stresą. Viršutinės kūno dalies treniruotė sudaryta iš nugaros, krūtinės, rankų, pečių ir pilvo preso raumenų stiprinimo pratimų, parenkant papildomas kineziterapines priemones.

KINEZITERAPIJA: APATINĖ KŪNO DALIS. Tai efektyvus sportinių ir kitų traumų prevencijos arba reabilitacijos metodas, padedantis kiekvienam greičiau grįžti prie įprastos veiklos. Baseine atlikdami profesionalaus kineziterapeuto parinktus specifinius pratimus, pagerinsite apatinės kūno dalies lankstumą, raumenų jėgą, ištvermę bei bendrą fizinį pajėgumą. Užsiėmimo metu taip pat lavinsite pusiausvyrą ir koordinaciją, stuburo stabilumą, kurie ypatingai svarbūs vaikštant, lipant laiptais.

KINEZITERAPIJA VANDENYJE (NĖŠČIOSIOMS). Nėštumo metu keičiantis kūno svorio centrui, persitempia ne tik juosmeninė, bet ir viršutinė nugaros dalis, keičiasi laikysena. Mankšta vandenyje gerina moters, o kartu ir vaisiaus, kraujotaką, stimuliuoja būsimos mamos žarnyno veiklą, didina dubens dugno elastingumą, stiprina nugaros, pilvo bei viso organizmo raumenis. Kasdienis nėščiųjų fizinis aktyvumas ir mankšta vandenyje ne tik neleis raumenims suglebti, bet ir pakels nuotaiką, nuteiks artėjančiam gimdymui. Juk vidinis nusiteikimas, pozityvios mintys veikia ir Jumyse augančią gyvybę. Jūsų gydytojui leidus, mankšta vandenyje tinka visais nėštumo periodais.

VANDENS AEROBIKA. Pratimai šiltame jaukaus baseino vandenyje teikia daugiau malonumo nei atliekant juos ant sausų sporto salės grindų. Vandens aerobikos treniruotės padeda atsipalaiduoti, šalina nuovargį, stimuliuoja kraujotaką, greitina deguonies įsisavinimą bei didina plaučių tūrį, gerina koordinaciją, smegenų veiklą. Net ir nemokantiems plaukti vandens aerobika padeda atsikratyti depresijos, dirbantiems protinį darbą suteikia budrumo bei didina pasitikėjimą savo jėgomis.

Informacija atnaujinta birželio 9 d.