Bendra informacija

Tel.: (+370 5) 216 9069
El.p.: rvul@rvul.lt

Administracijos darbo laikas

I-IV nuo 8.00 iki 17.00
V nuo 8.00 iki 15.45
pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45

Naujienos

27

RVUL Konsultacijų centre vėl pradedamos teikti ambulatorinės konsultacijos

Kitą savaitę, nuo birželio 1 d., veiklą dalinai atnaujina RVUL Konsultacijų centras, kuriame pagal išankstinę registraciją bus teikiamos planinės ambulatorinės konsultacijos bei organizuojamas pacientų guldymas į stacionarą planiniam operaciniam gydymui.

Visi pacientai planinėms konsultacijoms registruojami iš anksto, pirmumo teisę suteikiant pacientams, užsiregistravusiems iki š. m. kovo 16 d. ir kurių konsultacijos buvo atidėtos dėl karantino. Su šiais pacientais susisieks Konsultacijų centro registratūros darbuotojai ir individualiai suderins konsultacijos datą bei laiką. Pagal galiojančius teisės aktus, iki karantino pradžios užsiregistravusiems pacientams galioja jų turimi siuntimai.

Prioritetas ir toliau teikiamas nuotoliniam asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo būdui, o tiesioginio kontakto su pacientu konsultacija bus teikiama tik tuomet, kai dėl paslaugos specifikos jos neįmanoma suteikti nuotoliniu būdu ar jos nesuteikus atsirastų poreikis būtinajai medicinos pagalbai arba reikšmingai pablogėtų paciento būklė.

Naujai besikreipiantys pacientai registruojami tik su elektroniniu siuntimu nuotolinėms konsultacijoms, pabaigus laukiančiųjų pacientų registraciją. Registracija nuotolinėms konsultacijoms vyksta tel. (8 5) 216 94 55, (8 5) 265 8191 darbo dienomis nuo 7.00 iki 16.00 val. arba el. paštu planine.pagalba@rvul.lt.

Atnaujinus paslaugų teikimą, bus atidžiai kontroliuojami atvykstančių pacientų srautai, tinkamai atskiriant juos pagal rizikos grupę.

Ką svarbu žinoti atvykstant?

  1. Iš anksto užsiregistravę pacientai į Konsultacijų centrą įleidžiami po vieną, dar lauke (bendraujant per telefonspynę) sutikrinus atvykusio paciento registraciją bei įvertinus jo epidemiologinės rizikos veiksnius.
  2. Nebus priimami karščiuojantys ar turintys ūminės kvėpavimo takų infekcijos simptomų (jie turi kreiptis į karščiavimo kliniką arba skambinti savo šeimos gydytojui telefonu).
  3. Į patalpas pacientas (esant būtinybei – ne daugiau kaip vienas lydintis asmuo) įleidžiamas likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko.
  4. Visiems į vidų įleidžiamiems asmenims matuojama kūno temperatūra, jie privalo dėvėti medicininę kaukę, dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo.
  5. Tiek lauke, tiek viduje laukiantys pacientai privalo užtikrinti saugų atstumą nuo kitų asmenų (saugus atstumas ar tikslios stovėjimo vietos yra pažymėtos).
  6. Po kiekvienos konsultacijos daroma pertrauka kabineto dezinfekcijai ir vėdinimui.
  7. Kad konsultacijos laikas būtų kuo trumpesnis ir mažiau rizikingas, bet pakankamai produktyvus, prašome atsakingai pasiruošti vizitui pas gydytoją – iš anksto apgalvoti savo klausimus (galima juos susirašyti), pasižymėti varginančius simptomus, vartojamus vaistus ir kitą informaciją, kuri galėtų būti naudinga gydytojui.

Pandemijos sukelta padėtis mums visiems yra netipinė, rimta ir sudėtinga, todėl labai tikimės abipusio bendradarbiavimo, supratingumo ir solidarumo, kad kuo greičiau galėtume grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo bei tvarkos.