Bendra informacija

Tel.: (+370 5) 216 9069
El.p.: rvul@rvul.lt

Administracijos darbo laikas

I-IV nuo 8.00 iki 17.00
V nuo 8.00 iki 15.45
pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45

Naujienos

16

SVARBI INFORMACIJA. Kaip vyksta paslaugų teikimas atšaukus karantiną?

Nuo birželio 17 d. Lietuvoje atšaukiamas karantinas, tačiau palikta paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija visoje šalyje dėl koronaviruso (COVID-19) plitimo grėsmės. Nors daugelio karantino metu galiojusių suvaržymų nebelieka, sveikatos priežiūros įstaigų darbui ir toliau bus taikomi tam tikri apribojimai – žmonių srautų valdymas, saugaus atstumo laikymasis, kaukių dėvėjimas ir kitos būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos bei asmens apsaugos priemonių naudojimo sąlygos. Tai ypač svarbu Vilniaus apskrityje, kuri laikoma didelės koronaviruso rizikos zona.

Čia pateikiama svarbiausia informacija, kurią reikia žinoti Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės pacientams ir jų artimiesiems:


PACIENTAMS

Kaip ir iki šiol, į ligoninę bus įleidžiami tik iš anksto planinėms paslaugoms užsiregistravę pacientai arba dėl būtinosios pagalbos besikreipiantys asmenys.

Pacientų atvykimas

Dėl skubios pagalbos besikreipiantys pacientai atvyksta per Skubios pagalbos skyriaus įėjimą (įėjimas Nr. 1 žemiau pateikiamoje schemoje).

Planiniam operaciniam gydymui ir planinėms konsultacijoms pacientai atvyksta iš anksto suderintu laiku per Konsultacijų centro įėjimą (įėjimas Nr. 2 žemiau pateikiamoje schemoje).

Ambulatorinės reabilitacijos paslaugoms ir procedūroms pacientai atvyksta iš anksto suderintu laiku per įėjimą, įrengtą prie baseino evakuacinio išėjimo lauko durų (įėjimas Nr. 3 žemiau pateikiamoje schemoje).

Detalesnė visų planinių paslaugų teikimo tvarka yra aprašyta žemiau.

Pacientų išvykimas

Po gydymo išrašyti pacientai iš ligoninės gali išeiti per Skubios pagalbos priėmimo skyrių (nuo liftų I aukšte sekti nuorodomis „Skubios pagalbos skyrius“ arba „Išėjimas“).


LANKYTOJAMS

Nuo liepos 7 d. keičiasi pacientų lankymo tvarka. PLAČIAU

RVUL pacientų lankymo atmintinė

Reabilitacijos centro „Pušyno kelias“ pacientų lankymo atmintinė

Daiktus, kuriuos norite perduoti ligoninėje besigydantiems savo artimiesiems, galite palikti prie pagrindinio ligoninės įėjimo, šalia rūbinės įrengtoje specialioje zonoje (ant „lauknešėlio“ būtinai nurodykite skyrių ir paciento pavardę).

DĖMESIO! Nuo liepos 7 d. (antradienio) „lauknešėliai“ priimami tik vakariniu laiku – t. y., nuo 17.00 iki 19.00 val.

 

Mirusių pacientų artimųjų aptarnavimas

Dėl paciento mirties liudijimo ir asmeninių daiktų išdavimo artimieji turėtų kreiptis į Skubios pagalbos skyrių (įėjimas Nr. 1). 


KAIP SUSISIEKTI?

Jei ligoninėje besigydantis Jūsų artimasis neturi ryšio priemonių ar nepavyksta su juo susisiekti, apie jo sveikatos būklę galite pasiteirauti paskambinę į skyriaus postą telefonu, nurodytu SKYRIŲ POSTŲ TELEFONŲ NR. SĄRAŠE (spausti čia).

 

 

 


 

 


PLANINIS OPERACINIS GYDYMAS (atnaujinta 2020-07-01)

Pacientų hospitalizacija vykdoma pagal ankstesnę pacientų registraciją planinėms operacijoms, kurios buvo atidėtos paskelbus karantiną š. m. kovo 16 d. Prioritetas teikiamas pacientams su sveikatos sutrikimais, dėl kurių nesuteikus planinės paslaugos atsirastų būtinosios medicinos pagalbos poreikis arba labai pablogėtų paciento būklė.

Su visais pacientais, laukiančiais planinių operacijų, susisieks atsakingi RVUL Organizacinio skyriaus darbuotojai ir suderins tikslią operacijos datą, laiką bei kitas detales.

SVARBU! Siekiant išvengti infekcijos plitimo grėsmės bei kryžminės taršos, bus taikomi papildomi apribojimai:

  • Planiniam operaciniam gydymui atvykstantys pacientai turi turėti šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto siuntimą planinei operacijai, jam turi būti atlikti visi planinei paslaugai reikalingi tyrimai.
  • Karščiuojantys ar turintys ūminės kvėpavimo takų infekcijos simptomų pacientai nepriimami.
  • Siekiant išvengti susibūrimų, pacientai turės atvykti griežtai jiems paskirtu laiku, į įstaigos patalpas bus įleidžiami po vieną, turės išlaikyti saugų 1-2 m atstumą nuo kitų asmenų.
  • Atvykstantys pacientai turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  • Visiems įleidžiamiems pacientams bus matuojama kūno temperatūra, jie privalės dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo.
  • Pacientą lydintys asmenys į ligoninę neįleidžiami (į skyrių pacientą palydės slaugos personalas).

PLANINĖS AMBULATORINĖS KONSULTACIJOS

Visi pacientai planinėms konsultacijoms registruojami iš anksto, pirmumo teisę suteikiant pacientams, užsiregistravusiems iki š. m. kovo 16 d. ir kurių konsultacijos buvo atidėtos dėl karantino. Su šiais pacientais susisieks Konsultacijų centro registratūros darbuotojai ir individualiai suderins konsultacijos datą bei laiką. Pagal galiojančius teisės aktus, iki karantino pradžios užsiregistravusiems pacientams galioja jų turimi siuntimai.

Naujai besikreipiantys pacientai registruojami tik su elektroniniu siuntimu nuotolinėms konsultacijoms, pabaigus laukiančiųjų pacientų registraciją. Registracija nuotolinėms konsultacijoms vyksta tel. (8 5) 216 94 55, (8 5) 265 81 91 darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val. arba el. paštu planine.pagalba@rvul.lt.

Ką svarbu žinoti atvykstant?

  1. Iš anksto užsiregistravę pacientai į Konsultacijų centrą įleidžiami po vieną, dar lauke (bendraujant per telefonspynę) sutikrinus atvykusio paciento registraciją bei įvertinus jo epidemiologinės rizikos veiksnius.
  2. Nebus priimami karščiuojantys ar turintys ūminės kvėpavimo takų infekcijos simptomų (jie turi kreiptis į karščiavimo kliniką arba skambinti savo šeimos gydytojui telefonu).
  3. Į patalpas pacientas (esant būtinybei – ne daugiau kaip vienas lydintis asmuo) įleidžiamas likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko.
  4. Atvykstantys pacientai (ir lydintys asmenys) turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  5. Visiems į vidų įleidžiamiems asmenims matuojama kūno temperatūra, jie privalo dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo.
  6. Tiek lauke, tiek viduje laukiantys pacientai privalo užtikrinti saugų atstumą nuo kitų asmenų (saugus atstumas ar tikslios stovėjimo vietos yra pažymėtos).
  7. Kad konsultacijos laikas būtų kuo trumpesnis ir mažiau rizikingas, bet pakankamai produktyvus, prašome atsakingai pasiruošti vizitui pas gydytoją – iš anksto apgalvoti savo klausimus (galima juos susirašyti), pasižymėti varginančius simptomus, vartojamus vaistus ir kitą informaciją, kuri galėtų būti naudinga gydytojui.

AMBULATORINĖ REABILITACIJA

RVUL Ambulatorinės reabilitacijos skyriuje paslaugos teikiamos darbo dienomis nuo 7.00 iki 19.00 val. tik iš anksto užsiregistravusiems pacientams. Registracija vyksta tel. +370 5 265 8190, +370 672 26950.

 

 

Ką svarbu žinoti pacientams?

  • Pirminei FMR gydytojo konsultacijai pacientas, turintis šeimos gydytojo siuntimą ir TLK išduotą pažymą, patvirtinančią teisę į kompensaciją ambulatorinei reabilitacijai II, registruojasi Ambulatorinės reabilitacijos registratūros tel. +370 5 265 8190, +370 672 26950.
  • Registratorius su pacientu suderina ir paskiria pirmojo vizito datą bei laiką.
  • Iš anksto suderintu laiku atvykęs pacientas apie savo atvykimą praneša Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus registratoriui bendraudamas per telefonspynę, įrengtą prie baseino evakuacinio išėjimo lauko durų (įėjimas Nr. 3 žemiau pateikiamoje schemoje).
  • Į Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus patalpas pacientas įleidžiamas likus ne anksčiau nei 10 min. iki paskirto laiko. Laukdami patekimo į skyrių, pacientai vienas nuo kito privalo laikytis saugaus 1-2 m atstumo.
  • Atvykstantys pacientai turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  • Visiems į vidų įleidžiamiems asmenims matuojama kūno temperatūra, jie privalo dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo, užtikrinti saugų atstumą nuo kitų asmenų.

DĖMESIO! Reabilitacijos centre „PUŠYNO KELIAS“ ambulatorinės reabilitacijos paslaugos kol kas neteikiamos.