
INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA
Kas yra Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė?
Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė (arba RVUL) yra didelė ligoninė Vilniuje.
Čia dirba daug gydytojų ir slaugytojų, kurie padeda žmonėms, kai jie serga ar susižeidžia.
Kontaktai
- (+370 5) 216 9069 (skambinti)
- [email protected] (rašyti el. laišką)
- Šiltnamių g. 29, Vilnius (atvykti)
Kada žmonėms reikia ligoninės?
- Kai staiga suserga, susižeidžia ar labai skauda
- Kai reikia operacijos
- Kai reikia pasitarti su gydytoju dėl sveikatos
- Kai reikia atlikti tyrimus
Kada ligoninė dirba?
- Skubiosios pagalbos skyrius dirba visą parą, 7 dienas per savaitę (kiekvieną dieną).
- Konsultacijų skyrius dirba darbo dienomis (pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį) nuo 6.30 iki 17.00 val.
Kada reikia atvykti?
- Jei reikia skubios pagalbos, galima atvykti bet kada.
- Gydytojo konsultacijai reikia atvykti tuo laiku, kada esate užsiregistravęs.
- Planinei operacijai reikia atvykti tuo laiku, kada pasakys ligoninės darbuotojas (paskambinęs telefonu).
Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?
- Galima skambinti tel. (+370 5) 216 94 55 arba (+370 5) 265 81 91 darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.
- Galima registruotis internetu paspaudus šitą nuorodą (spauskite čia).
- Jei užsiregistravote pas gydytoją, bet negalite atvykti, praneškite tel. (+370 5) 216 9455.
Ar reikia mokėti?
- Jei tai yra skubi pagalba, ji suteikiama nemokamai.
- Jei esate apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu ir turite gydytojo siuntimą, mokėti nereikia.
- Gali tekti mokėti, jei neturite draudimo ir gydytojo siuntimo.
Ką turėti einant pas gydytoją?
- Asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.
Kaip atvykti į ligoninę?
- Ligoninės adresas yra Šiltnamių g. 29, Vilniuje.
- Galite važiuoti autobusu, taksi arba automobiliu.
- Važiuojant autobusu Nr. 22, 29 arba 54, reikia išlipti stotelėje „Lazdynų ligoninė“.
- Važiuojant autobusu Nr. 49, 55 arba 116, reikia išlipti stotelėje „Jonažolių“.


Naujienlaiškio prenumerata
Nepraleiskite aktualių RVUL naujienų
Informacija atnaujinta 2026-03-01