Ligoninė

Kaip vyksta paslaugų teikimas ekstremaliosios situacijos metu?

16 Bir 2020 Naujienos

Čia pateikiama svarbiausia informacija, kurią reikia žinoti Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės pacientams ir jų artimiesiems:


PACIENTAMS

Į ligoninę įleidžiami tik iš anksto planinėms paslaugoms užsiregistravę pacientai arba dėl būtinosios pagalbos besikreipiantys asmenys.

Pacientų atvykimas

Dėl skubios pagalbos besikreipiantys pacientai atvyksta per Skubios pagalbos skyriaus įėjimą (įėjimas Nr. 1 žemiau pateikiamoje schemoje).

Planiniam operaciniam gydymui ir planinėms konsultacijoms pacientai atvyksta iš anksto suderintu laiku per Konsultacijų centro įėjimą (įėjimas Nr. 2 žemiau pateikiamoje schemoje).

Ambulatorinės reabilitacijos paslaugoms ir procedūroms pacientai atvyksta iš anksto suderintu laiku per įėjimą, įrengtą prie baseino evakuacinio išėjimo lauko durų (įėjimas Nr. 3 žemiau pateikiamoje schemoje).

Detalesnė visų planinių paslaugų teikimo tvarka yra aprašyta žemiau.

Pacientų išvykimas

Po gydymo išrašyti pacientai iš ligoninės gali išeiti per Skubios pagalbos priėmimo skyrių (nuo liftų I aukšte sekti nuorodomis „Skubios pagalbos skyrius“ arba „Išėjimas“).


LANKYTOJAMS

Nuo rugpjūčio 26 d. keičiasi pacientų lankymo tvarka. PLAČIAU

RVUL pacientų lankymo atmintinė

Reabilitacijos centro „Pušyno kelias“ pacientų lankymo atmintinė

Daiktus, kuriuos norite perduoti ligoninėje besigydantiems savo artimiesiems, galite palikti prie pagrindinio ligoninės įėjimo, šalia rūbinės įrengtoje specialioje zonoje (ant „lauknešėlio“ būtinai nurodykite skyrių ir paciento pavardę).

DĖMESIO! Nuo liepos 7 d. (antradienio) „lauknešėliai“ priimami tik vakariniu laiku – t. y., nuo 17.00 iki 19.00 val.
Prašome „lauknešėliais” perdavinėti tik maisto produktus, higienos priemones ar kitus būtiniausius reikmenis. Nedėkite pinigų, papuošalų, telefonų ir kitokių brangių daiktų, nes negalime užtikrinti tokiu būdu perduodamų materialinių vertybių saugumo!

Mirusių pacientų artimųjų aptarnavimas

Dėl paciento mirties liudijimo ir asmeninių daiktų išdavimo artimieji turėtų kreiptis į Skubios pagalbos skyrių (įėjimas Nr. 1).


KAIP SUSISIEKTI?

Jei ligoninėje besigydantis Jūsų artimasis neturi ryšio priemonių ar nepavyksta su juo susisiekti, apie jo sveikatos būklę galite pasiteirauti paskambinę į skyriaus postą telefonu, nurodytu SKYRIŲ POSTŲ TELEFONŲ NR. SĄRAŠE (spausti čia).

 

 

 


 

 


PLANINIS OPERACINIS GYDYMAS

Pacientų hospitalizacija vykdoma pagal išankstinę pacientų registraciją planinėms operacijoms. Prioritetas teikiamas pacientams su sveikatos sutrikimais, dėl kurių nesuteikus planinės paslaugos atsirastų būtinosios medicinos pagalbos poreikis arba labai pablogėtų paciento būklė.

Su visais pacientais, laukiančiais planinių operacijų, susisieks atsakingi RVUL Organizacinio skyriaus darbuotojai ir suderins tikslią operacijos datą, laiką bei kitas detales.

SVARBU! Siekiant išvengti infekcijos plitimo grėsmės bei kryžminės taršos, taikomi papildomi apribojimai:

  • Planiniam operaciniam gydymui atvykstantys pacientai turi turėti šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto siuntimą planinei operacijai, jam turi būti atlikti visi planinei paslaugai reikalingi tyrimai.
  • Karščiuojantys ar turintys ūminės kvėpavimo takų infekcijos simptomų pacientai nepriimami.
  • Siekiant išvengti susibūrimų, pacientai turės atvykti griežtai jiems paskirtu laiku, į įstaigos patalpas bus įleidžiami po vieną, turės išlaikyti saugų 1-2 m atstumą nuo kitų asmenų.
  • Atvykstantys pacientai turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  • Visiems įleidžiamiems pacientams bus matuojama kūno temperatūra, jie privalės dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo.
  • Pacientą lydintys asmenys į ligoninę neįleidžiami (į skyrių pacientą palydės slaugos personalas).

PLANINĖS AMBULATORINĖS KONSULTACIJOS

Visi pacientai planinėms konsultacijoms Konsultacijų centre registruojami iš anksto. Registracija vyksta tel. (8 5) 216 94 55, (8 5) 265 81 91 darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val. ir internetu portale ipr.esveikata.lt

Pirmoji gydytojo specialisto konsultacija teikiama tiesioginio kontakto būdu, kai yra išrašytas E027 formos „Siuntimas konsultacijai, tyrimams, gydymui“.

Nuotolines konsultacijos gydytojas specialistas teikia, kai:

  1. Vykdo ilgalaikį pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimą pagal Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. V-288 „Dėl Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – IPSBS tvarkos aprašas), ar kitais atvejais, kai teisės aktų nustatyta tvarka nereikalingas formos E027 siuntimas;
  2. Teikia pakartotinę paciento konsultaciją to paties ambulatorinio gydymo ar tyrimo epizodo metu.

Ką svarbu žinoti atvykstant?

  1. Iš anksto užsiregistravę pacientai į Konsultacijų centrą įleidžiami po vieną, dar lauke (bendraujant per telefonspynę) sutikrinus atvykusio paciento registraciją bei įvertinus jo epidemiologinės rizikos veiksnius.
  2. Nebus priimami karščiuojantys ar turintys ūminės kvėpavimo takų infekcijos simptomų (jie turi kreiptis į karščiavimo kliniką arba skambinti savo šeimos gydytojui telefonu).
  3. Į patalpas pacientas (esant būtinybei – ne daugiau kaip vienas lydintis asmuo) įleidžiamas likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko.
  4. Atvykstantys pacientai (ir lydintys asmenys) turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  5. Visiems į vidų įleidžiamiems asmenims matuojama kūno temperatūra, jie privalo dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo.
  6. Tiek lauke, tiek viduje laukiantys pacientai privalo užtikrinti saugų atstumą nuo kitų asmenų (saugus atstumas ar tikslios stovėjimo vietos yra pažymėtos).

AMBULATORINĖ REABILITACIJA

RVUL Ambulatorinės reabilitacijos skyriuje paslaugos teikiamos darbo dienomis nuo 7.00 iki 19.00 val. tik iš anksto užsiregistravusiems pacientams. Registracija vyksta tel. +370 5 265 8190, +370 672 26950.

 

 

Ką svarbu žinoti pacientams?

  • Pirminei FMR gydytojo konsultacijai pacientas, turintis šeimos gydytojo siuntimą ir TLK išduotą pažymą, patvirtinančią teisę į kompensaciją ambulatorinei reabilitacijai II, registruojasi Ambulatorinės reabilitacijos registratūros tel. +370 5 265 8190, +370 672 26950.
  • Registratorius su pacientu suderina ir paskiria pirmojo vizito datą bei laiką.
  • Iš anksto suderintu laiku atvykęs pacientas apie savo atvykimą praneša Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus registratoriui bendraudamas per telefonspynę, įrengtą prie baseino evakuacinio išėjimo lauko durų (įėjimas Nr. 3 žemiau pateikiamoje schemoje).
  • Į Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus patalpas pacientas įleidžiamas likus ne anksčiau nei 10 min. iki paskirto laiko. Laukdami patekimo į skyrių, pacientai vienas nuo kito privalo laikytis saugaus 1-2 m atstumo.
  • Atvykstantys pacientai turi dėvėti švarią kaukę, dengiančią burną ir nosį.
  • Visiems į vidų įleidžiamiems asmenims matuojama kūno temperatūra, jie privalo dezinfekuoti rankas, laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo, užtikrinti saugų atstumą nuo kitų asmenų.

DĖMESIO! Reabilitacijos centre „PUŠYNO KELIAS“ teikiamos tik stacionarinės reabilitacijos paslaugos (ambulatorinės reabilitacija nevykdoma).


PAIEŠKA

+